Stagiair Brand Manager

Onze stagiair brandmanager denkt mee over de marketingstrategie, initieert campagnes en begeleidt de introductie van nieuwe producten. Tijdens het proces houdt de brandmanager een helicopterview over het project en stuurt hij of zij verschillende betrokkenen aan.

Onder het takenpakket van onze stagiair brandmanager vallen onder andere de volgende werkzaamheden:

  • Onderzoek doen naar wensen en behoeften van consumenten en deze in kaart brengen door middel van het uitvoeren van marktonderzoek en actief mee te werken in onze salesafdeling.
  • Bijdragen aan propositieontwikkeling
  • Ontwikkelen en bewaken van merkidentiteit en -imago
  • Meedenken over lanceren van nieuwe producten en deze mee ontwikkelen.
  • Bedenken, initiëren en begeleiden van marketingcampagnes
  • Ontwikkelen van huisstijlen (kleurgebruik, lettertypes, logo’s, etc.)
  • Ontwikkelen van pay-offs en slogans
  • Actief volgen van trends en ontwikkelingen in de markt om snel in te kunnen spelen op (toekomstige) veranderingen
  • Opzetten van events en partnerships met interessante partijen
  • Monitoren van merkervaring en - waardering
  • Ontwikkelen, implementeren en evalueren van het marketingplan, onder andere door middel van het uitvoeren van verschillende analyses, intern en extern.
  • Zorgen voor meetbaarheid van marketingactiviteiten om de balans in budgetverdeling te vinden
  • Positioneren van producten of diensten op basis van marktkennis en consumentenpercepties
  • Opzetten van campagnes, zowel online als offline
  • Motiveren en enthousiasmeren van diverse afdelingen en directie, bijvoorbeeld door het presenteren van nieuwe concepten

 

Interesse?

Stuur ons een bijgewerkte CV en een begeleidende brief waarin wordt uitgelegd waarom u denkt dat u geschikt bent voor deze functie.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »